Rep gerçekti

rep dediğin nedir yahuu

gitsin, gelsin ne takıcam
130 tane falan davetiyem vardı 1 tane bile yollmadım. Riskli iş
Sadece bir yorum yaptığımda destek görüyordum fazlasıyla
Ama hergün pm gelip duruyordu terazime tıkla diye
Sonunda birine tıklıcaktımda

kurtuldular işte.
senin tikladiginda iflah olmazdi herhalde