grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rep gerçekti rep dediğin nedir yahuu gitsin, gelsin ne takıcam

130 tane falan davetiyem vardı 1 tane bile yollmadım. Riskli iş

Sadece bir yorum yaptığımda destek görüyordum fazlasıyla

Ama hergün pm gelip duruyordu terazime tıkla diye

Sonunda birine tıklıcaktımda kurtuldular işte.
senin tikladiginda iflah olmazdi herhalde