+rep ikonu olan ve r10 un rep sisteminin kralı görünümündeki grikurt'a son bir kez kalbimiz seninle demek istiyorum

rep sisteminin kalkmasına en çok itiraz etmesi gereken (+rep sayısından dolayı ), ama tek bir kelime konuşmayan arkadaşımıza burdan gönülden sevgilerimizi iletiyoruz


(kalbimiz seninle derken, yanlış anlaşılmasın bi yere gittiği yok =D MaxiGeyiq konusu olsun diye açtım )