Neden umurda olsun ki, bu kadar takmanızın nedenini anlamadım. Altı üstü saçma bir şey.
Benim 2 k üstü vardı.
Önemli olan onları almak değil alırken ne kadar fayda sağlamış olmak önemli
konuyu bu kadar ciddiye almanız sanırım hayatta gerçekten ciddiye alınacak olaylar yaşamanızdan kaynaklanıyor.
bu kadar takmanızın nedeni diyorsun bana ne ya rep olayından

, sanırım arkadaş bi ara rep açığından faydalanıp sizin repinizin kaç katı rep yapmıştı olay budur. hatta bazı arkadaşlar bu olayı r10 tarihine geçen olaylardan biri olarak bi' konuya yazmıştı.