R10'da Beyaz Tema Sorunu
6
●186
- 30-06-2024, 03:55:55Bu forumu kullanan çoğu kişinin koyu temayı tercih ettiğini tahmin ediyorum. Beyaz tema, hem göz yorucu hem de R10'a ilk kez giren kullanıcılar için karmaşık bir görüntü sunuyor. Varsayılan tema olarak koyu temayı ayarlamak ve hatta beyaz temayı tamamen kaldırmak daha iyi olmaz mı?
- 30-06-2024, 04:02:36Üye olan kişiler için öyle ancak r10 a ilk kez giriş yapan kişiler için olumsuz etkilediğini düşünüyorum. Bence beyaz tema da değişiklililer yapılması r10 un aktifliğini ciddi ölçüde arttırabilir.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2024, 04:17:31Kesinlikle katılıyorum hocam, geçenlerde başka bir yerde bir tanıdığımın sorunu için googleda arama yaptık aha dedim r10 dan bakalım çözümü dedim siteye girdik, kendisi kayıtlı değil, siteye girince gözüme gerçekten çok garip göründü, aynı şeyi düşündüm.
- 30-06-2024, 04:40:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şimdi bi beyaz temaya geçtimde dünyam aydınlandı
- 30-06-2024, 04:41:56farklı bir dünyaya geçiş portalı açılıyor hocam saat 22.00 dan sonra beyaz tema açarsanızKivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
