Kesinlikle katılıyorum hocam, geçenlerde başka bir yerde bir tanıdığımın sorunu için googleda arama yaptık aha dedim r10 dan bakalım çözümü dedim siteye girdik, kendisi kayıtlı değil, siteye girince gözüme gerçekten çok garip göründü, aynı şeyi düşündüm.