1 kere seçtiğinizde kayıtlı kalıyor zaten her seferinde tema seçimi yapmıyorsunuz
Üye olan kişiler için öyle ancak r10 a ilk kez giriş yapan kişiler için olumsuz etkilediğini düşünüyorum. Bence beyaz tema da değişiklililer yapılması r10 un aktifliğini ciddi ölçüde arttırabilir.