• 30-06-2024, 03:55:55
    #1
    Bu forumu kullanan çoğu kişinin koyu temayı tercih ettiğini tahmin ediyorum. Beyaz tema, hem göz yorucu hem de R10'a ilk kez giren kullanıcılar için karmaşık bir görüntü sunuyor. Varsayılan tema olarak koyu temayı ayarlamak ve hatta beyaz temayı tamamen kaldırmak daha iyi olmaz mı?
  • 30-06-2024, 04:01:04
    #2
    1 kere seçtiğinizde kayıtlı kalıyor zaten her seferinde tema seçimi yapmıyorsunuz
  • 30-06-2024, 04:02:36
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere seçtiğinizde kayıtlı kalıyor zaten her seferinde tema seçimi yapmıyorsunuz
    Üye olan kişiler için öyle ancak r10 a ilk kez giriş yapan kişiler için olumsuz etkilediğini düşünüyorum. Bence beyaz tema da değişiklililer yapılması r10 un aktifliğini ciddi ölçüde arttırabilir.
  • 30-06-2024, 04:17:31
    #4
    Kesinlikle katılıyorum hocam, geçenlerde başka bir yerde bir tanıdığımın sorunu için googleda arama yaptık aha dedim r10 dan bakalım çözümü dedim siteye girdik, kendisi kayıtlı değil, siteye girince gözüme gerçekten çok garip göründü, aynı şeyi düşündüm.
  • 30-06-2024, 04:18:52
    #5
  • 30-06-2024, 04:40:28
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi bi beyaz temaya geçtimde dünyam aydınlandı
  • 30-06-2024, 04:41:56
    #7
    KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bi beyaz temaya geçtimde dünyam aydınlandı
    farklı bir dünyaya geçiş portalı açılıyor hocam saat 22.00 dan sonra beyaz tema açarsanız