Bu forumu kullanan çoğu kişinin koyu temayı tercih ettiğini tahmin ediyorum. Beyaz tema, hem göz yorucu hem de R10'a ilk kez giren kullanıcılar için karmaşık bir görüntü sunuyor. Varsayılan tema olarak koyu temayı ayarlamak ve hatta beyaz temayı tamamen kaldırmak daha iyi olmaz mı?