3 Harfli R10 Nick alsak ilerde...
26
●1.608
- 12-07-2009, 20:22:45neden Sohbet odası yok buradaSores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


açılsa ve ücretli olsa hatta okey,tavla,santraç vs.. ne bileyim çok güzel olmaz mı
- 12-07-2009, 20:58:52Üyeliği durdurulduBuyrun buraya : MYNET'e HoşgeldinizSharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
