• 09-07-2009, 14:49:57
    #19
    jenerik olması lazım
  • 10-07-2009, 17:21:59
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bendemi satsam yav
  • 10-07-2009, 20:51:22
    #21
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jenerik olursa güzel olur
    Jenerik bende var
  • 12-07-2009, 17:30:40
    #22
    BurKy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendemi satsam yav
    Seninki çok para eder çok
  • 12-07-2009, 20:13:26
    #23
    Ciddi satıcılar pm atsın
  • 12-07-2009, 20:21:13
    #24
    forumu iyice geyik yaptınız
  • 12-07-2009, 20:22:45
    #25
    Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumu iyice geyik yaptınız
    neden Sohbet odası yok burada açılsa ve ücretli olsa hatta okey,tavla,santraç vs.. ne bileyim çok güzel olmaz mı
  • 12-07-2009, 20:58:52
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden Sohbet odası yok burada açılsa ve ücretli olsa hatta okey,tavla,santraç vs.. ne bileyim çok güzel olmaz mı
    Buyrun buraya : MYNET'e Hoşgeldiniz
  • 13-07-2009, 01:00:50
    #27
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 250'den devam ediyoruz Eğer ki başka teklif gelmezse bu gece 23:29'da FuNch'de kalıcak
    takas yapar mısın