Konu
3 Harfli R10 Nick alsak ilerde...
12-07-2009, 20:22:45
#25
Sharkie
Sores_Alp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
forumu iyice geyik yaptınız
neden Sohbet odası yok burada
açılsa ve ücretli olsa hatta okey,tavla,santraç vs.. ne bileyim çok güzel olmaz mı