Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumu iyice geyik yaptınız
neden Sohbet odası yok burada açılsa ve ücretli olsa hatta okey,tavla,santraç vs.. ne bileyim çok güzel olmaz mı