Konu
3 Harfli R10 Nick alsak ilerde...
12-07-2009, 20:58:52
#26
simdidensaol
Üyeliği durduruldu
Sharkie adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden Sohbet odası yok burada
açılsa ve ücretli olsa hatta okey,tavla,santraç vs.. ne bileyim çok güzel olmaz mı
Buyrun buraya :
MYNET'e Hoşgeldiniz