Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden Sohbet odası yok burada açılsa ve ücretli olsa hatta okey,tavla,santraç vs.. ne bileyim çok güzel olmaz mı
Buyrun buraya : MYNET'e Hoşgeldiniz