Konu
3 Harfli R10 Nick alsak ilerde...
13-07-2009, 01:00:50
#27
eub
iRC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet 250'den devam ediyoruz
Eğer ki başka teklif gelmezse bu gece 23:29'da FuNch'de kalıcak
takas yapar mısın