• 02-06-2009, 03:03:36
    #19
    facebookta izlemiştim bugün birisi paylaşmıştı nasıl yiyor ya
  • 02-06-2009, 03:15:58
    #20
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun pişmiş olduğunu nasıl tahayyül edebilirsin ki
    Tahayyül edemem tabikide canlı dan korkarım o anlamda diyorum dilimi felan ısırır mazallah
  • 02-06-2009, 03:16:39
    #21
    Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide yiyor ya pislik resmen
    o pisliğin şuan ferrarisi var
  • 02-06-2009, 10:22:15
    #22
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haşlaması falan olursa yiyebilirim ama canlı canlı düşünmem gerekir :P
    oha ya . zaten birkaç yıl para biriktirsen alırsın kendine ferrari.ne adamsın lo
  • 02-06-2009, 12:35:38
    #23
    kafam güzelken yerim
  • 02-06-2009, 12:40:36
    #24
    fear factormuş program bizim acun bile bu kadar acımasız değildi
  • 02-06-2009, 12:50:10
    #25
    Üzerine de bi de künefe ooh
  • 02-06-2009, 13:09:51
    #26
    Misafir
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yerim.
    Yağ'da kızartcan; kekik , pul biber , tuz v.s mis gibi yapıcan. Yiycen. İşin içinde ferrari varsa sınırlar zorlanır Karides hazırlar gibi yapıcan

    Dipnot : Üyeliğim olmadığından yorumlara göre yorum yazdım.
  • 02-06-2009, 13:12:42
    #27
    Seni bile yerim