Konu
Ferrari için yermisiniz?
02-06-2009, 13:09:51
#26
Child
Misafir
DuygusaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben yerim.
Yağ'da kızartcan; kekik , pul biber , tuz v.s mis gibi yapıcan. Yiycen. İşin içinde ferrari varsa sınırlar zorlanır
Karides hazırlar gibi yapıcan
Dipnot : Üyeliğim olmadığından yorumlara göre yorum yazdım.