Ferrari için yermisiniz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ferrari için yermisiniz?
93
●
2.548
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ferrari için yermisiniz?
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
02-06-2009, 03:03:36
#19
PowerTurk
facebookta izlemiştim bugün
birisi paylaşmıştı
nasıl yiyor ya
02-06-2009, 03:15:58
#20
Fear
Üyeliği durduruldu
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
onun pişmiş olduğunu nasıl tahayyül edebilirsin ki
Tahayyül edemem tabikide canlı dan korkarım
o anlamda diyorum dilimi felan ısırır mazallah
02-06-2009, 03:16:39
#21
Bebu
Kuralsiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bide yiyor ya pislik resmen
o pisliğin şuan ferrarisi var
02-06-2009, 10:22:15
#22
Boxer
KingMania adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haşlaması falan olursa yiyebilirim ama canlı canlı düşünmem gerekir :P
oha ya . zaten birkaç yıl para biriktirsen alırsın kendine ferrari.ne adamsın lo
02-06-2009, 12:35:38
#23
xlenonz
kafam güzelken yerim
02-06-2009, 12:40:36
#24
Aykut_
fear factormuş program bizim acun bile bu kadar acımasız değildi
02-06-2009, 12:50:10
#25
CND
Üzerine de bi de künefe ooh
02-06-2009, 13:09:51
#26
Child
Misafir
DuygusaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben yerim.
Yağ'da kızartcan; kekik , pul biber , tuz v.s mis gibi yapıcan. Yiycen. İşin içinde ferrari varsa sınırlar zorlanır
Karides hazırlar gibi yapıcan
Dipnot : Üyeliğim olmadığından yorumlara göre yorum yazdım.
02-06-2009, 13:12:42
#27
izzyGM
Seni bile yerim
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler