Ferrari için yermisiniz? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ferrari için yermisiniz?
93
●
2.548
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ferrari için yermisiniz?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Son
02-06-2009, 21:35:00
#37
AfMeSu
Boxer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kingoyu tanımadan yazmayalım pilis
kingo bu arkadaş mı..?
02-06-2009, 21:35:09
#38
EuK
Üyeliği durduruldu
AfMeSu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
agresifim kompleksliyim ama perdelerimi kaldırınca da kedi gibi bir insanım
abartma istersen
02-06-2009, 21:38:46
#39
KingMania
abartmayın olm bilip bilmeyende bişey sancak bizi
02-06-2009, 21:50:58
#40
Cem1
AfMeSu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kingo bu arkadaş mı..?
Onlar zimbabwe parasımı
hepsini toplasak 100 dolar edermi belkide
02-06-2009, 21:58:05
#41
onehost.net
Backlink Hizmetleri
nasil yiyebiliyor hayret. izlerken bile midem bulandı : )
02-06-2009, 22:01:58
#42
Crazy
O yenir mi la
02-06-2009, 22:10:09
#43
BUGRAHANN
Affı yok , yerim. O an o böceği değil 1-2 gün sonra arabanın içerisinde ki böcekleri düşünerek yerim hemde.. (: Daha bi' iştahlıca..
02-06-2009, 22:16:13
#44
infratime
Üyeliği durduruldu
Bari bi' erkek yeseydi ya
Kadın yiyince daha bi' gıcık aldım
02-06-2009, 23:28:05
#45
Priapos
Aslanlar gibi de yerim. Hatta oturur oraya öyle bir afiyetle yerim ki millet şaşırır. Koparta koparta, eme eme...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler