Ferrari için yermisiniz?
93
●2.548
- 02-06-2009, 13:31:40MisafirBen zaten meze şeklinde hazırlamıştımMine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2009, 17:05:35
- 02-06-2009, 18:56:11bi kaç yıl derken.... bi kaç yüzyıl diyecektin herhalde...Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ferrari için seni bile yerim süper marioEuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-06-2009, 20:59:44Üyeliği durdurulduVayy espriler de Recep İvedik tarzı,ben zaten anlamıştım senin öyle bi tip olduğunu :PAfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2009, 21:07:02kingoyu tanımadan yazmayalım pilisAfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2009, 21:33:23EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

agresifim kompleksliyim ama perdelerimi kaldırınca da kedi gibi bir insanım
