Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oha ya . zaten birkaç yıl para biriktirsen alırsın kendine ferrari.ne adamsın lo
bi kaç yıl derken.... bi kaç yüzyıl diyecektin herhalde...

EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne aç insanlarsınız
ferrari için seni bile yerim süper mario