• 09-05-2009, 21:06:42
    #1
    Benim geçen ay 21 Gb arkadaşlar,bu ay şuana kadar 8 gb ./



    GeLen fatura 45 TL
  • 09-05-2009, 21:15:49
    #2


    Bağlantı hızım 1 mbit
  • 09-05-2009, 22:56:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
  • 10-05-2009, 02:07:14
    #4
    oha Dehşet rakamlar bunlar
  • 10-05-2009, 07:13:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben daha kotada çift rakam görmedim.Kotada görsem faturadada görürüm
  • 10-05-2009, 08:06:59
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha kotada çift rakam görmedim.Kotada görsem faturadada görürüm
    çift rakamı bırak 3 rakam gören bile olmuş benim geçen ayki 7iydi.ama ttnet sözleşmesi bitsin hemen smile adsl ye geçicem.7 ay sınırlı fiyatına sınırsız kampanyasına
  • 10-05-2009, 08:35:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift rakamı bırak 3 rakam gören bile olmuş benim geçen ayki 7iydi.ama ttnet sözleşmesi bitsin hemen smile adsl ye geçicem.7 ay sınırlı fiyatına sınırsız kampanyasına
    smilede de aynı telcom bizim oraya gelseydi ttneti 1 dk bekletmem sözleşme falan kalmadı verdikleri modem bile bozuldu. 5 mbps sınırsız interneti şuanki adsl ücretine veriyorlar
  • 10-05-2009, 14:42:11
    #8
  • 10-05-2009, 14:54:59
    #9

    bi 30 gb yapamdım okadr netten fılm ızlıom gecmıo yınede