Geçen Ay kotanız ?
37
●935
- 10-05-2009, 22:36:05banada çok geliyor anlamdım giti video izlemem izlerim arda he bide aklıma eserse mp3 indiriyorum okadar ama hep fatura fazla geliyor...
- 10-05-2009, 23:45:32
- 11-05-2009, 04:49:592009 Mart 16.223.778.345
(15,11 GB) 107.862.547.360
(100,455 GB)
daha önceki aylarda 800 gb cıktıgımı hatırlarım
ama turk telekom vs aramadı beni, hiç 
bir aralar film hastalıgı tutmuştu hatta normal rapid yetmiyordu gittim en üstünü almıştım
rekor bendedir bu arada 24 saat 450 kb hızla günlerce film oyun indirmiştim
- 11-05-2009, 13:35:20Sözde 1Mbit ini geçen yüz yılda bıraktım. Tam verimle kullanamadıktan sonra ne işime yarayacak sözde 1Mbit benim... Not olarak belirteyim; Rapid Pre ve Netload pre mevcut. O yüzden bu rakamlara ulaşıyorum. Yazın daha yüksek rakamlara ulaşıyordum. Şimdilik bu rakamlar var. Ağustosta gör sen bir de beni...xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akılları sıra hesap soruyorlar. Nasıl bu kadar kullanıyorsunuz felan diyorlar. Son aradıklarında fena bağırdım. Tekrar arayacaklarını sanmıyorum ama eğer ararlarsa başlarına çok pis çorap öreceğim...KopRuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun
