Geçen Ay kotanız ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geçen Ay kotanız ?
37
●
935
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geçen Ay kotanız ?
1
2
3
4
5
10-06-2009, 04:21:59
#37
vidoo
Üyeliği durduruldu
http://www.resimupload.com/ds501895561_kota.html
sadece 1 günlük
aylık 35-40gb rahat gidiyor malesef
iyiki sınırsız ha
yoksa fatura cebi benzinle yakardı
10-06-2009, 10:25:38
#38
SeaL05
Sınırsız var.Haftada 2 film çekiyorum.20 gb felan Geliyo.Ara sıra biraz daha uğraşırsam 40 gb felan oluyr.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler