Geçen Ay kotanız ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geçen Ay kotanız ?
37
●
935
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geçen Ay kotanız ?
1
2
3
4
5
11-05-2009, 17:02:40
#28
TakunYA
Üyeliği durduruldu
Ne Diyeceksiniz ?
Kota Katiliyim
11-05-2009, 17:22:52
#29
xFaulz
Ttnet'i batıralım...
11-05-2009, 23:05:26
#30
lucky13boy
Ben koç.net kullanyorum,bilmiyorum nekadar oluyor...bakmıyorum çünkü
..2 pc 1mb,anca bukadar...bnmki sürekli açık,bir ara filmlere dalmıştım...2 ayda 320lik hdd doldu
12-05-2009, 03:19:46
#31
WebShare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
buyrun kota katili
12-05-2009, 04:40:24
#32
GoodSave!
Pek download yapmadığım halde her ay standart 24.xxx.xxx.xxx byte
13-05-2009, 10:05:07
#33
FreeZe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Buda Benden :P
13-05-2009, 14:11:37
#34
CrakMaster
Üyeliği durduruldu
ay sonunda göstereyim ben
vdsl2 ye daha bu ay geçtik
Ama baktım daha ayın 13ünde 72 gb olmuş
10-06-2009, 00:02:22
#35
Bartuc
Kurumsal PLUS
10-06-2009, 02:39:15
#36
xFaulz
41 gb geçen ay.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler