Silüsü inceledim zarfa konmadan önce meslek olarak muhasebeci diyor ben aslında bilgisayar programcısıyım yazmıştım. sebebi ise bilgisayar sertifikalarımdan birisi aldığım bilgisayarlı muhasebe kursuna ait olmasıydı
şimdi ankara mamak muhabere okuluna gidiyom orda muhasebeci vs yapmazlar dimi şubeden sordum yapmazlar dediler
bide siliste şey yazıyor çvş diye bi ifae var yani çavuşmu oluyom tam anlamadım
aynen şöyle yazıyor
Sınıfı: K.K.K / Piyade ( bu kara kuvetleri komutanlığı piyade demek biliyom)
Özellik: (p-XXX) KT.MU.HB.MRK.ÇVŞ
EĞTİM MERK: MEBS.OK.VE.EĞT.MRK.K.LIĞI-MAMAK/ANKARA
yazıyor şimdi ben çavuşmuyum neyim bide neci yapcaklar
muhasebe biliyom ama ( bilmediğim bişi yok gerçi
) acayip nefret ederim muhasebeden şimdi beni muhasebeci vs yaparlarmı?bide bilgisayar programlama vs biliyom demiştim gerekli diploma sertifika eklemiştim. ayrıca ingilizcede biliyom diye belirtim.
24 şubatta tam teslim olmam gerekiyormuş
bide mamak a nasıl giderim. otobüsle aşti ye ( ankara terminali) ordan mamak a nasıl giderim? mamak çok uzakmı nekadar sürer gitmek? ankaralı arkadaşlardan yardım bekliyom