şimdi ben çavuşmuyum neyim bide neci yapcaklar
Sen su anda
ER sin oraya gidcek teslime olacaksın ve acemiliğin bittiginde rutben
ONBAŞI olmuş olacak.
Usta birliğine gittiginde birliğinin durumuna gore ye gideer gitmez yada belli bir sure sonra ( 1,5 ay il 6 ay arasında değişir)
ÇAVUŞ olacak ve askerliğini bu şekilde allahın izniyle tamamlayacaksın.
Sonrasında
HÜRGENERAL sin
Şimdiden hayırlı tezkereler.