HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi ben çavuşmuyum neyim bide neci yapcaklar
Sen su anda ER sin oraya gidcek teslime olacaksın ve acemiliğin bittiginde rutben ONBAŞI olmuş olacak.

Usta birliğine gittiginde birliğinin durumuna gore ye gideer gitmez yada belli bir sure sonra ( 1,5 ay il 6 ay arasında değişir) ÇAVUŞ olacak ve askerliğini bu şekilde allahın izniyle tamamlayacaksın.

Sonrasında HÜRGENERAL sin

Şimdiden hayırlı tezkereler.