Konu
Silüsümü Aldım Bi bakın lütfen
12-02-2007, 17:52:48
#6
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
asti'den mamak taksiyle 20 ytl falan tutuyor, hiç sıkma kendini otobüsle dolmusla.