• 19-03-2023, 20:35:39
    #10
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 yasindaki benim oglan gecen baba ben sanki GS ya kayiyom gibi dedi.Hayirdir ulan dedim.Takimda adam gibi futbolcu yok GS herkes var dedi.(sanirim okulda muhabbeti olmus ) Bende zamaninda bizde de yildizlar vardi (ahh aziz baskan ahh) oglum donem donem degisir sabret dedim.Cocuk hakli bizim kadroyu ben bile bilmiyom
    Kesinlikle abi anelkaları van hoijdonkları carlosları izledik şimdi nerde o isimler yakışıklıyı saflara geri çekelim aman dikkat
  • 19-03-2023, 20:38:55
    #11
    neyse hakem affettirdi hocam 😅
  • 19-03-2023, 20:39:39
    #12
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse hakem affettirdi hocam 😅
    jesus dedeme patlattı bir kırmızı fenerli olmak çok zor
  • 19-03-2023, 20:39:57
    #13
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle abi anelkaları van hoijdonkları carlosları izledik şimdi nerde o isimler yakışıklıyı saflara geri çekelim aman dikkat
    Ali koç ile zor ama pempe yalanlarla direniyom
  • 19-03-2023, 20:40:46
    #14
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ali koç ile zor ama pempe yalanlarla direniyom
    Hahah düzelecek hocam inşallah bizimde zamanımız gelecek
  • 19-03-2023, 20:43:48
    #15
    Eski şikeler yok normaldir Ali başkan varken kol geziyodu herşeyi parayla çozuyodu artık o rahatlık yok .
  • 19-03-2023, 20:47:14
    #16
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski sikeler yok normaldie Ali başkan varken kol geziyodu herşeyi parayla çozuyodu artık o rahatlık yok .
    Yargıtay kararı ile şike davasında şike olmadığı onaylandı tüm yargılananlar beraat etti, Fenerbahçeye tazmin yolu açıldı. Davayı yürüten ve ilgilenen bir çok kişi ise ***** mensubu olarak görevlerinden alınarak/yurt dışına kaçarak ayrıldı hocam. Dava kararını dijital bütün ortamlardan okuyabilirsiniz. teşekkür ederim yorumunuz için.
  • 19-03-2023, 21:06:37
    #17
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yargıtay kararı ile şike davasında şike olmadığı onaylandı tüm yargılananlar beraat etti, Fenerbahçeye tazmin yolu açıldı. Davayı yürüten ve ilgilenen bir çok kişi ise ***** mensubu olarak görevlerinden alınarak/yurt dışına kaçarak ayrıldı hocam. Dava kararını dijital bütün ortamlardan okuyabilirsiniz. teşekkür ederim yorumunuz için.
    kimse bana buca maçını hatırlatmasın ek olarak türkiyede yargı sistemi diye bişey yok 2 kuruş ver onlarıda satın alırsın alıyolarda.
  • 19-03-2023, 21:08:25
    #18
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse bana buca maçını hatırlatmasın ek olarak türkiyede yargı sistemi diye bişey yok 2 kuruş ver onlarıda satın alırsın alıyolarda.
    Konu polemik için açılmadı hocam, maxigeyik Ayriyetten ben fanatik bir taraftar değilim, sadece taraftarım kimseyi futbol için kırmam herkes bildiğini doğrusu sanabilir, bunun için de birbirimizi kırmaya gerek yok. Onlar oynuyor milyonlar kazanıyor bırakın biz dost kalalım hayırlı akşamlar