bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski sikeler yok normaldie Ali başkan varken kol geziyodu herşeyi parayla çozuyodu artık o rahatlık yok .
Yargıtay kararı ile şike davasında şike olmadığı onaylandı tüm yargılananlar beraat etti, Fenerbahçeye tazmin yolu açıldı. Davayı yürüten ve ilgilenen bir çok kişi ise ***** mensubu olarak görevlerinden alınarak/yurt dışına kaçarak ayrıldı hocam. Dava kararını dijital bütün ortamlardan okuyabilirsiniz. teşekkür ederim yorumunuz için.