bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse bana buca maçını hatırlatmasın ek olarak türkiyede yargı sistemi diye bişey yok 2 kuruş ver onlarıda satın alırsın alıyolarda.
Konu polemik için açılmadı hocam, maxigeyik Ayriyetten ben fanatik bir taraftar değilim, sadece taraftarım kimseyi futbol için kırmam herkes bildiğini doğrusu sanabilir, bunun için de birbirimizi kırmaya gerek yok. Onlar oynuyor milyonlar kazanıyor bırakın biz dost kalalım hayırlı akşamlar