kimse bana buca maçını hatırlatmasın ek olarak türkiyede yargı sistemi diye bişey yok 2 kuruş ver onlarıda satın alırsın alıyolarda.
Konu polemik için açılmadı hocam, maxigeyik

Ayriyetten ben fanatik bir taraftar değilim, sadece taraftarım

kimseyi futbol için kırmam herkes bildiğini doğrusu sanabilir, bunun için de birbirimizi kırmaya gerek yok. Onlar oynuyor milyonlar kazanıyor bırakın biz dost kalalım

hayırlı akşamlar