WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 yasindaki benim oglan gecen baba ben sanki GS ya kayiyom gibi dedi.Hayirdir ulan dedim.Takimda adam gibi futbolcu yok GS herkes var dedi.(sanirim okulda muhabbeti olmus ) Bende zamaninda bizde de yildizlar vardi (ahh aziz baskan ahh) oglum donem donem degisir sabret dedim.Cocuk hakli bizim kadroyu ben bile bilmiyom
Kesinlikle abi anelkaları van hoijdonkları carlosları izledik şimdi nerde o isimler yakışıklıyı saflara geri çekelim aman dikkat