Yargıtay kararı ile şike davasında şike olmadığı onaylandı tüm yargılananlar beraat etti, Fenerbahçeye tazmin yolu açıldı. Davayı yürüten ve ilgilenen bir çok kişi ise ***** mensubu olarak görevlerinden alınarak/yurt dışına kaçarak ayrıldı hocam.

Dava kararını dijital bütün ortamlardan okuyabilirsiniz. teşekkür ederim yorumunuz için.
kimse bana buca maçını hatırlatmasın ek olarak türkiyede yargı sistemi diye bişey yok 2 kuruş ver onlarıda satın alırsın alıyolarda.