Garip R10 Hikayem
13
●702
- 01-02-2023, 12:36:40Bundan yaklaşık 13-15 sene önceydi. Lisede bilgisayar bölümü okurken, bilgisayar hocamız bize R10 u önerip, kayıt olun bir şeyler öğrenirsiniz falan demişti. Tabi göstermeyip sadece söylediği için ben Reyon diye anlamıştım. Sonra eve geldim aklıma geldi, internette arıyorum Reyon sitesi falan diye saçma şeyler çıkıyor. Neyse sonra öyle kaldı unuttum. Sonra bir şekilde öğrendim tabi ama kayıt olmak birkaç sene önceye kaldı. Zamanında kayıt olsam belki de 15 yıllık üyeliğim vardı. Bu da böyle bir anımdır
- 01-02-2023, 12:39:00Hocam @Coşkun Çetin; den 15 yıllık üyelik talep edebilirsin. Mahsun karacaya geçtiği kıyağı sanada geçebilir
- 01-02-2023, 12:41:04https://www.r10.net/1082008181-post9.htmlmustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 12:43:21Ben mahsun karaca üye olduğunda kendisine pm atıp iletişimde bulunmuştum ve o zamanda yeni üyeydi 1 ay mı 2 ay mı neydi daha sonradan sinema konusunu açınca birden üyelik tarihi eskiye alındığını gördüm ve o yüzden arkadaşa böyle bi öneride bulundum yoksa eski tarihte üye miydi bilememmehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 12:44:40Bende hatırlıyorum en fazla 1-2 sene olmuştur diye düşünüyordum ama 2009 yazılmış katılım tarihine, baktığımda da böyle bir açıklama yapılmış.mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
