Konu
Garip R10 Hikayem
01-02-2023, 12:40:03
#4
trk2019
Benimde 2010dan hesabım vardı, satın almıştım, sonra ana üye patlayınca biz de patladık, şu an 2 tane davetiyem var kimseye vermiyorum o travmadan dolayı, elemanın birine vericem sonra ben de patlicam, yok öyle dünya