Bundan yaklaşık 13-15 sene önceydi. Lisede bilgisayar bölümü okurken, bilgisayar hocamız bize R10 u önerip, kayıt olun bir şeyler öğrenirsiniz falan demişti. Tabi göstermeyip sadece söylediği için ben Reyon diye anlamıştım. Sonra eve geldim aklıma geldi, internette arıyorum Reyon sitesi falan diye saçma şeyler çıkıyor. Neyse sonra öyle kaldı unuttum. Sonra bir şekilde öğrendim tabi ama kayıt olmak birkaç sene önceye kaldı. Zamanında kayıt olsam belki de 15 yıllık üyeliğim vardı. Bu da böyle bir anımdır