yagmurgurcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de R10'a üye oldu sandım
Öncedende üyeydi hesabında bir sorun vardı yeniden davetiye gönderdik

hoşgeldin @mahsunkaraca;