• 01-02-2023, 12:36:40
    #1
    Bundan yaklaşık 13-15 sene önceydi. Lisede bilgisayar bölümü okurken, bilgisayar hocamız bize R10 u önerip, kayıt olun bir şeyler öğrenirsiniz falan demişti. Tabi göstermeyip sadece söylediği için ben Reyon diye anlamıştım. Sonra eve geldim aklıma geldi, internette arıyorum Reyon sitesi falan diye saçma şeyler çıkıyor. Neyse sonra öyle kaldı unuttum. Sonra bir şekilde öğrendim tabi ama kayıt olmak birkaç sene önceye kaldı. Zamanında kayıt olsam belki de 15 yıllık üyeliğim vardı. Bu da böyle bir anımdır
  • 01-02-2023, 12:39:00
    #2
    Hocam @Coşkun Çetin; den 15 yıllık üyelik talep edebilirsin. Mahsun karacaya geçtiği kıyağı sanada geçebilir
  • 01-02-2023, 12:39:26
    #3
    Zoa
    Platin üye
    bende fenomenlerin reklamlarını pazarlarken iş olmayınca bitanesi r10da çok iş var demişti öyle öğrenmiştim çokta şey yapmamak lazım o işi bırakıp kendi işlerimi yapıyorum artık
  • 01-02-2023, 12:40:03
    #4
    Benimde 2010dan hesabım vardı, satın almıştım, sonra ana üye patlayınca biz de patladık, şu an 2 tane davetiyem var kimseye vermiyorum o travmadan dolayı, elemanın birine vericem sonra ben de patlicam, yok öyle dünya
  • 01-02-2023, 12:41:04
    #5
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam @Coşkun Çetin; den 15 yıllık üyelik talep edebilirsin. Mahsun karacaya geçtiği kıyağı sanada geçebilir
    https://www.r10.net/1082008181-post9.html
  • 01-02-2023, 12:43:21
    #6
    Ben mahsun karaca üye olduğunda kendisine pm atıp iletişimde bulunmuştum ve o zamanda yeni üyeydi 1 ay mı 2 ay mı neydi daha sonradan sinema konusunu açınca birden üyelik tarihi eskiye alındığını gördüm ve o yüzden arkadaşa böyle bi öneride bulundum yoksa eski tarihte üye miydi bilemem
  • 01-02-2023, 12:44:40
    #7
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mahsun karaca üye olduğunda kendisine pm atıp iletişimde bulunmuştum ve o zamanda yeni üyeydi 1 ay mı 2 ay mı neydi daha sonradan sinema konusunu açınca birden üyelik tarihi eskiye alındığını gördüm ve o yüzden arkadaşa böyle bi öneride bulundum yoksa eski tarihte üye miydi bilemem
    Bende hatırlıyorum en fazla 1-2 sene olmuştur diye düşünüyordum ama 2009 yazılmış katılım tarihine, baktığımda da böyle bir açıklama yapılmış.
  • 01-02-2023, 12:45:22
    #8
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Güzel bir anı oldu hocam
  • 01-02-2023, 12:53:11
    #9
    bende ilk açıldığı zamanlar görüyordum ama kayıt olmuyordum