• 14-12-2022, 17:14:55
    #28
    Bir rivayete göre de her hafta sonu coşkun abinin malikanede parti düzenlendiği hakkında söylentiler var
  • 14-12-2022, 17:21:13
    #29
    Administrator
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "R10 için konuşmuyorum."

    Gönüllülük adı altında geceni, gündüzüne katıp forumu hareketli ve düzenli tutmak için yırtınıyorsun. Senin yaptığın emekler karşılığında forum harika paralar kaldırırken sen gönüllüyüm diyorsun. Ünlüler köşeyi dönüyor. 2 gün sonra bir şey olduğunda bir yerine tekmeyi basıyorlar. Çok büyük forumlarda görev yaptım, bu her zaman böyle oldu. Neden yapıyorsun diyenler elbet olacaktır ki; sohbet ortamı, arkadaş çevresi. Zamanında gönüllü adı altında SDN'de çalıştım. Hemen hemen 2 yıl uğraştım, karşılığında 1 tane kupa bardak verdiler o da 3 ay bekledikten sonra... Ama dedim ya bana katkısı, hala her konuda güvenin en üst düzeyde olduğu 20 kişilik bir ekip oldu. Bu ekip ile kim aynı şehirde bulunursa mutlaka görüşür. Arada her zaman parçadır, eşyadır alışverişi olur.
    Diğer platformlar ile R10 gibi çok ciddi ticaret hacmi olan bir platformu karşılaştırma yaparsanız bu başlı başına hata olur.

    Ben R10’da kategori moderatörlüğü yapabilmek için aylarca emek harcadım. Daha sonra Genel moderatör oldum ve dışarıya hiç reklam bütçesi ayırmadan, ekstra para harcamadan sadece R10 sayesinde çok güzel kazançlar sağladım.

    Bu kazançlar sayesinde birikim yaparak R10’a ortak olup daha sonra tamamını aldım.


    aradaki fark dağlar, bayırlar
  • 14-12-2022, 17:25:26
    #30
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer platformlar ile R10 gibi çok ciddi ticaret hacmi olan bir platformu karşılaştırma yaparsanız bu başlı başına hata olur.

    Ben R10’da kategori moderatörlüğü yapabilmek için aylarca emek harcadım. Daha sonra Genel moderatör oldum ve dışarıya hiç reklam bütçesi ayırmadan, ekstra para harcamadan sadece R10 sayesinde çok güzel kazançlar sağladım.

    Bu kazançlar sayesinde birikim yaparak R10’a ortak olup daha sonra tamamını aldım.


    aradaki fark dağlar, bayırlar
    BU sayede coskun abının kısa serüvenini ögrenmiş olduk 😁👍
  • 14-12-2022, 17:31:15
    #31
    Admin moderatörlere, moderatörler içerik ekibine sonra hepsi admine şeklinde üçgen biçiminde paylaşım yapıyorlar
  • 14-12-2022, 17:39:12
    #32
    r10 çalışanlarını ekmeksiz bırakmaz bence gönüllü olsalarda illaki ek olarak bi avantajları vardır
  • 14-12-2022, 17:47:35
    #33
    Moderatör yazması bile yeter
  • 14-12-2022, 17:58:40
    #34
    Her ay taş kağıt makas oynanıyor kim kazanırsa ona 10 TL harçlık.
  • 14-12-2022, 18:46:02
    #35
    Üyeliği durduruldu
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16,000+ bi tane de iri horoz
    horoz ne için ?
  • 14-12-2022, 18:47:01
    #36
    Üyeliği durduruldu
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum işi yıllarca gönüllülük esas olarak benimsenmiştir. Her ne kadar bu çok canice gelse de ne yazık ki böyle.

    Niye onların zamanı değersiz mi?
    Bence hakları verilmelidir.