minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum işi yıllarca gönüllülük esas olarak benimsenmiştir. Her ne kadar bu çok canice gelse de ne yazık ki böyle.

Niye onların zamanı değersiz mi?
Bence hakları verilmelidir.