R10 çalışanları?
47
●5.212
- 14-12-2022, 17:21:13AdministratorDiğer platformlar ile R10 gibi çok ciddi ticaret hacmi olan bir platformu karşılaştırma yaparsanız bu başlı başına hata olur.minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben R10da kategori moderatörlüğü yapabilmek için aylarca emek harcadım. Daha sonra Genel moderatör oldum ve dışarıya hiç reklam bütçesi ayırmadan, ekstra para harcamadan sadece R10 sayesinde çok güzel kazançlar sağladım.
Bu kazançlar sayesinde birikim yaparak R10a ortak olup daha sonra tamamını aldım.
aradaki fark dağlar, bayırlar
- 14-12-2022, 17:25:26BU sayede coskun abının kısa serüvenini ögrenmiş olduk 😁👍Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 17:39:12r10 çalışanlarını ekmeksiz bırakmaz bence gönüllü olsalarda illaki ek olarak bi avantajları vardır
- 14-12-2022, 17:58:40Her ay taş kağıt makas oynanıyor kim kazanırsa ona 10 TL harçlık.
- 14-12-2022, 18:46:02Üyeliği durdurulduhoroz ne için ?MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 18:47:01Üyeliği durdurulduminidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye onların zamanı değersiz mi?
Bence hakları verilmelidir.