R10 çalışanları?
47
●5.212
- 14-12-2022, 21:12:33
dolara bağlı aslında kur düşükken az kazandıkları için ek iş yapmaya çalışıyorlar.

hatta bknz;
https://www.r10.net/dijital-alisveri...-128310-a.html
https://www.r10.net/site-satisi/3372...-128293-a.html - 14-12-2022, 23:35:28
- 15-12-2022, 00:18:23O yüzden r10 bu açıklamanın tamamen dışında oldu. Burada emektarın destekleri dışarıdan çok açık olmasa da seziliyor. Bu forumda olan adaleti maalesef diğer forumlarda göremedim.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2022, 12:39:07İzindeyiz üstad. :P Şaka bir yana örnek bir başarı öyküsü..Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2022, 13:30:09
- 16-12-2022, 10:11:08ihtiyaç var mı, onu söyle Coşkun hocam? 😊Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

