• 14-12-2022, 20:42:00
    #37
    5500 + akbil erkeğin maaşı kadının yaşı sorulmazmış
  • 14-12-2022, 20:57:15
    #38
    250 ytl + sodexo + full akbil
  • 14-12-2022, 21:12:33
    #39
    dolara bağlı aslında kur düşükken az kazandıkları için ek iş yapmaya çalışıyorlar.

    hatta bknz;

    https://www.r10.net/dijital-alisveri...-128310-a.html
    https://www.r10.net/site-satisi/3372...-128293-a.html
  • 14-12-2022, 21:14:36
    #40
    Aylık 2 paket sigara
  • 14-12-2022, 23:35:28
    #41
    Nickbelirtin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    horoz ne için ?

    https://youtu.be/t25L_98Wp1o?t=100
  • 15-12-2022, 00:18:23
    #42
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer platformlar ile R10 gibi çok ciddi ticaret hacmi olan bir platformu karşılaştırma yaparsanız bu başlı başına hata olur.

    Ben R10’da kategori moderatörlüğü yapabilmek için aylarca emek harcadım. Daha sonra Genel moderatör oldum ve dışarıya hiç reklam bütçesi ayırmadan, ekstra para harcamadan sadece R10 sayesinde çok güzel kazançlar sağladım.

    Bu kazançlar sayesinde birikim yaparak R10’a ortak olup daha sonra tamamını aldım.


    aradaki fark dağlar, bayırlar
    O yüzden r10 bu açıklamanın tamamen dışında oldu. Burada emektarın destekleri dışarıdan çok açık olmasa da seziliyor. Bu forumda olan adaleti maalesef diğer forumlarda göremedim.
  • 15-12-2022, 12:39:07
    #43
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer platformlar ile R10 gibi çok ciddi ticaret hacmi olan bir platformu karşılaştırma yaparsanız bu başlı başına hata olur.

    Ben R10’da kategori moderatörlüğü yapabilmek için aylarca emek harcadım. Daha sonra Genel moderatör oldum ve dışarıya hiç reklam bütçesi ayırmadan, ekstra para harcamadan sadece R10 sayesinde çok güzel kazançlar sağladım.

    Bu kazançlar sayesinde birikim yaparak R10’a ortak olup daha sonra tamamını aldım.


    aradaki fark dağlar, bayırlar
    İzindeyiz üstad. :P Şaka bir yana örnek bir başarı öyküsü..
  • 15-12-2022, 13:30:09
    #44
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin moderatörlere, moderatörler içerik ekibine sonra hepsi admine şeklinde üçgen biçiminde paylaşım yapıyorlar
    çok sükür aklımdakı gibi bitmedi
  • 16-12-2022, 10:11:08
    #45
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer platformlar ile R10 gibi çok ciddi ticaret hacmi olan bir platformu karşılaştırma yaparsanız bu başlı başına hata olur.

    Ben R10’da kategori moderatörlüğü yapabilmek için aylarca emek harcadım. Daha sonra Genel moderatör oldum ve dışarıya hiç reklam bütçesi ayırmadan, ekstra para harcamadan sadece R10 sayesinde çok güzel kazançlar sağladım.

    Bu kazançlar sayesinde birikim yaparak R10’a ortak olup daha sonra tamamını aldım.


    aradaki fark dağlar, bayırlar
    ihtiyaç var mı, onu söyle Coşkun hocam? 😊