Konu
R10 çalışanları?
14-12-2022, 21:12:33
#39
CoderMaN
dolara bağlı aslında kur düşükken az kazandıkları için ek iş yapmaya çalışıyorlar.
hatta bknz;
https://www.r10.net/dijital-alisveri...-128310-a.html
https://www.r10.net/site-satisi/3372...-128293-a.html