"R10 için konuşmuyorum."
Gönüllülük adı altında geceni, gündüzüne katıp forumu hareketli ve düzenli tutmak için yırtınıyorsun. Senin yaptığın emekler karşılığında forum harika paralar kaldırırken sen gönüllüyüm diyorsun. Ünlüler köşeyi dönüyor. 2 gün sonra bir şey olduğunda bir yerine tekmeyi basıyorlar. Çok büyük forumlarda görev yaptım, bu her zaman böyle oldu. Neden yapıyorsun diyenler elbet olacaktır ki; sohbet ortamı, arkadaş çevresi. Zamanında gönüllü adı altında SDN'de çalıştım. Hemen hemen 2 yıl uğraştım, karşılığında 1 tane kupa bardak verdiler o da 3 ay bekledikten sonra... Ama dedim ya bana katkısı, hala her konuda güvenin en üst düzeyde olduğu 20 kişilik bir ekip oldu. Bu ekip ile kim aynı şehirde bulunursa mutlaka görüşür. Arada her zaman parçadır, eşyadır alışverişi olur.
bakınız o sırada hobi olarak bunu seçersiniz çünkü insanları uyarmak ve yardımcı olmak istersiniz ve ilk başlarda yetişebildiğinizce yetişirsiniz baktınız hevesiniz gitti admine dersinki Admin bey herşey için teşekkürler ama ben yapamayacam neden derse de artık eskisi gibi değilim filan o da sizi zorlayacak hali yok sizin ilk haliniz gibi bir üye çıkacak bende olayım diyecek bu şekilde olur sonuçta admin sana ne demek yapmayacan be demiyor