• 12-09-2022, 17:50:42
    #37
    Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 dolar ederi. fazlası değmez.
    hocam zaten ederi 1000dolar, avrupada teknolojik ürünler çok pahalı değil, ha tabii ki bir avrupda deneyimim yok fakat sosyal medyadan görebildiğimiz gibi bir çok şeyin farkındayız. Türkiye olarak bir çok şeye ederinden fazla para ödüyoruz. Vergi. vergi verilmesi gereken bir şey, bir devletin yürürlülüğünü devam ettirmesi için, fakat şu an alınan vergiler haddinden fazla ve gereksiz bir çok şeye ödüyoruz. şu an 2.el'i sıfırından daha pahalı arabalar biliyorum. sıfır araba almak şu an hayal oldu.
  • 13-09-2022, 19:17:08
    #38
    $799 fiyatını hakediyor. 1 USD'nin 18 TL'den fazla olmasının sorumlusu Apple değil, Türkiye'de ABD fiyatının iki katından pahalıya satılmasının sorumlusu da Apple değil.
  • 13-09-2022, 19:56:49
    #39
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $799 fiyatını hakediyor. 1 USD'nin 18 TL'den fazla olmasının sorumlusu Apple değil, Türkiye'de ABD fiyatının iki katından pahalıya satılmasının sorumlusu da Apple değil.
    evet haklısınız, fakat bu durumda yapacak bir şey yok. biliyorsunuz ki türkiyenin vergilendirmesini.
  • 13-09-2022, 20:13:04
    #40
    burakotcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet haklısınız, fakat bu durumda yapacak bir şey yok. biliyorsunuz ki türkiyenin vergilendirmesini.
    Ben cep telefonuna 30 bin veya üzeri para veremem, 20 bin de veremem. Şu an ihtiyacım yok ama olsa yurt dışı iPhone 11, 12 veya 13 Pro'dan birini alırdım. Yurt dışı telefon kayıt işi iptal olursa da 8-12 bin lira arasında bir telefon alırdım. Türkiye fiyatı için konuşmamız gerekirse benim yorumum bu.
  • 14-09-2022, 07:49:14
    #41
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben cep telefonuna 30 bin veya üzeri para veremem, 20 bin de veremem. Şu an ihtiyacım yok ama olsa yurt dışı iPhone 11, 12 veya 13 Pro'dan birini alırdım. Yurt dışı telefon kayıt işi iptal olursa da 8-12 bin lira arasında bir telefon alırdım. Türkiye fiyatı için konuşmamız gerekirse benim yorumum bu.
    türkiyede vermek aptallık veya çok zengin değilsen gereksiz olur
  • 14-09-2022, 16:21:20
    #42
    iphone parasını sonuna kadar hakediyor.
    bence milletin sorması gereken soru benim emeğim hakettiği maaşı ücreti alde ediyor mu olmalı?
    ben neden bir telefon satın alacak kadar maaş almıyorum diye sormalı insan kendine.
    eğer siz maaşınızın saatlik ücretinizin değil malların fiyatını sorgulamaya devam ederseniz o telefon sizin için hep pahalı kalacak.
  • 14-09-2022, 16:37:41
    #43
    Yurtdışındaki insanlara $1099'a hak Türkiye'de yaşayan insanlara 43.999 TL (PRO MAX)
  • 17-09-2022, 15:16:14
    #44
    Teknolojiyi üretmezsen ucuza tüketemezsin, bazıları da yazmış maaşlar düşük diye, madem çok biliyorsanız açın bir iş yeri çalışana verin her ay bir iphone telefon parası görelim, dışardan konuşması kolay