burakotcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet haklısınız, fakat bu durumda yapacak bir şey yok. biliyorsunuz ki türkiyenin vergilendirmesini.
Ben cep telefonuna 30 bin veya üzeri para veremem, 20 bin de veremem. Şu an ihtiyacım yok ama olsa yurt dışı iPhone 11, 12 veya 13 Pro'dan birini alırdım. Yurt dışı telefon kayıt işi iptal olursa da 8-12 bin lira arasında bir telefon alırdım. Türkiye fiyatı için konuşmamız gerekirse benim yorumum bu.