Arshavin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Iphone 14 sizce parasını hak ediyor mu?
43
●1.398
- 12-09-2022, 17:50:42hocam zaten ederi 1000dolar, avrupada teknolojik ürünler çok pahalı değil, ha tabii ki bir avrupda deneyimim yok fakat sosyal medyadan görebildiğimiz gibi bir çok şeyin farkındayız. Türkiye olarak bir çok şeye ederinden fazla para ödüyoruz. Vergi. vergi verilmesi gereken bir şey, bir devletin yürürlülüğünü devam ettirmesi için, fakat şu an alınan vergiler haddinden fazla ve gereksiz bir çok şeye ödüyoruz. şu an 2.el'i sıfırından daha pahalı arabalar biliyorum. sıfır araba almak şu an hayal oldu.
- 13-09-2022, 19:56:49evet haklısınız, fakat bu durumda yapacak bir şey yok. biliyorsunuz ki türkiyenin vergilendirmesini.Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2022, 20:13:04Ben cep telefonuna 30 bin veya üzeri para veremem, 20 bin de veremem. Şu an ihtiyacım yok ama olsa yurt dışı iPhone 11, 12 veya 13 Pro'dan birini alırdım. Yurt dışı telefon kayıt işi iptal olursa da 8-12 bin lira arasında bir telefon alırdım. Türkiye fiyatı için konuşmamız gerekirse benim yorumum bu.burakotcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 07:49:14türkiyede vermek aptallık veya çok zengin değilsen gereksiz olurBonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 16:21:20iphone parasını sonuna kadar hakediyor.
bence milletin sorması gereken soru benim emeğim hakettiği maaşı ücreti alde ediyor mu olmalı?
ben neden bir telefon satın alacak kadar maaş almıyorum diye sormalı insan kendine.
eğer siz maaşınızın saatlik ücretinizin değil malların fiyatını sorgulamaya devam ederseniz o telefon sizin için hep pahalı kalacak.