Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$799 fiyatını hakediyor. 1 USD'nin 18 TL'den fazla olmasının sorumlusu Apple değil, Türkiye'de ABD fiyatının iki katından pahalıya satılmasının sorumlusu da Apple değil.
evet haklısınız, fakat bu durumda yapacak bir şey yok. biliyorsunuz ki türkiyenin vergilendirmesini.