Teknolojiyi üretmezsen ucuza tüketemezsin, bazıları da yazmış maaşlar düşük diye, madem çok biliyorsanız açın bir iş yeri çalışana verin her ay bir iphone telefon parası görelim, dışardan konuşması kolay