iphone parasını sonuna kadar hakediyor.
bence milletin sorması gereken soru benim emeğim hakettiği maaşı ücreti alde ediyor mu olmalı?
ben neden bir telefon satın alacak kadar maaş almıyorum diye sormalı insan kendine.
eğer siz maaşınızın saatlik ücretinizin değil malların fiyatını sorgulamaya devam ederseniz o telefon sizin için hep pahalı kalacak.