• 14-02-2009, 10:31:39
    #28
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pc desteklese geçecemde desteklemiyor ki
    Nasıl desteklemiyor? Yeni mac lerde bootcamp diye bir programı kullanabiliyorsun, bir tuşla windows a geçiş işlemi yapılıyor. Windows çöktümü (ki bunu sıklıkla yapıyor windows) bas kapama tuşuna gitsin

    İlk başta hem windows hem os ile çalışıyordum windows u toptan kaldırdım gitti, gereksiz..

    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedavamı
    hava bedava.. Bunun dışındakiler artık paralı dostum, pc ni sat mac e geç en kısa yolu bu
  • 14-02-2009, 17:35:09
    #29
    Çok istenen gıpta edilen arkaplanımı size veriyorum alın.Rep verenlere şimdiden teşekkürler...