sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pc desteklese geçecemde desteklemiyor ki
Nasıl desteklemiyor? Yeni mac lerde bootcamp diye bir programı kullanabiliyorsun, bir tuşla windows a geçiş işlemi yapılıyor. Windows çöktümü (ki bunu sıklıkla yapıyor windows) bas kapama tuşuna gitsin

İlk başta hem windows hem os ile çalışıyordum windows u toptan kaldırdım gitti, gereksiz..

gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedavamı
hava bedava.. Bunun dışındakiler artık paralı dostum, pc ni sat mac e geç en kısa yolu bu