• 12-02-2009, 16:02:56
    #10
  • 12-02-2009, 16:05:06
    #11
    Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Masaüstümün görünen temiz yüzü.

    bu senin olamaz innamıyorum Orada bir hatunun olması gerek
  • 12-02-2009, 16:19:48
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu senin olamaz innamıyorum Orada bir hatunun olması gerek
    Yerli ve yabancı ünlülere, mankenlere, asyalılara ait 2+ gb resim var masaüstünde ama kullanmıyorum.
  • 12-02-2009, 16:22:16
    #13
  • 12-02-2009, 16:45:58
    #14


    buda benim masaüstü

    not: araç kendi tasarımım bir ara takılıyordum photoshopta araba modifiye filan
  • 12-02-2009, 17:33:41
    #15
    çook temizdir masaüstüm
  • 12-02-2009, 17:52:19
    #16

    Aaa başlat nerde?
    Kendini gizle yaptım ilk başlarda zor gelmişti ama bir senedir böyle...
  • 12-02-2009, 22:24:38
    #17
    SefaCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ajanlari güzelmiş :P maviyalniz
    anlayamadım?
  • 12-02-2009, 22:41:11
    #18